top of page

Community Building som forretningsmodel

  • Thore Davies
  • 28. maj
  • 1 min læsning

Hvordan abonnementsmodeller, data og fanindsigt skaber varige relationer og øger den samlede livstidsværdi.


Session med Mikkel Bjerre, Senior Ticketing & Customer Service Manager hos F.C. København


Hvordan kan abonnementsmodeller og data bruges til at bygge stærke fællesskaber og økonomisk bæredygtighed? I denne session ser vi nærmere på, hvordan FCK arbejder med loyalitet – og hvad kultursektoren kan lære af det.


Mikkel Bjerre præsenterer FCKs arbejde med årskortabonnementet, der i dag omfatter over 10.000 aktive brugere. Med afsæt i et system, der belønner engagement, har FCK udviklet et datadrevet loyalitetsprogram, der styrker både tilknytning og forretningsmodel. Fans honoreres ikke kun for at møde op – men også for at give deres plads videre, sådan at flest mulige får glæde af at være på stadion sammen, og stemningen er helt rigtig. 


Om eftermiddagen kan du i denne session få konkret viden om, hvordan community building og abonnementsmodeller kan styrke både kultur og forretning i jeres organisation.

 
 

Powered by

BARC_T_Sort.png
DI logo nyt.png

Associerede partnere

forsta_logo_sort.png

Kulturkraft c/o BARC Scandinavia
Bloxhub, Brygpladsen 8 
1473 København K

kontakt@barcscandinavia.com
+ 45 42 51 03 60 

©2024 By Barc Scandinavia 

bottom of page