top of page

Victoria & Albert Museum (V&A) på Kulturkraft25

  • Thore Davies
  • for 3 dage siden
  • 1 min læsning

Hvordan kan kulturinstitutioner styrke deres brand og online engagement med unge publikummer – og omsætte det til besøgstal? Kati Price, chef for oplevelser og digital på Victoria and Albert Museum (V&A), vil dele indsigt fra museets digitale strategi, som fanger yngre publikummer og samtidig styrker museets globale brand.


V&As indhold når ud til millioner globalt, vinder priser og fascinerer med innovative formater – fra unboxing af ikoniske sko og ASMR-lyde fra middelaldermanuskripter til Taylor Swift-trivia og historier om giftige skatte i samlingen. Museets ungdomsplatform, efterforsket, har været afgørende for at forstå, hvad der resonerer med unge mennesker online, og har formet både digitalt engagement og det overordnede forhold til besøgende.

 
 

Powered by

BARC_T_Sort.png
DI logo nyt.png

Associerede partnere

forsta_logo_sort.png

Kulturkraft c/o BARC Scandinavia
Bloxhub, Brygpladsen 8 
1473 København K

kontakt@barcscandinavia.com
+ 45 42 51 03 60 

©2024 By Barc Scandinavia 

bottom of page